Versie 24.2 build 5
- In het voorraadverschillen doorverwerken scherm stond de verkeerde tekst.
- Het incassoregels bewerken scherm bleef hangen bij meer dan 500 regels.
- Automatisch incassoregels aanmaken geeft een waarschuwing bij meer dan 999 regels.
- Lettertype lijst werd niet gelijk gevuld bij bewerken lay-out scherm.
- Na wisselen van administraties startte in zeldzame gevallen sommige schermen niet.
- Diverse bugfixes.
Versie 24.2 build 2
- Aanpassing gedaan in het automatisch bepalen van liggend of staand bij printen. De oriëntatie wordt nu alleen veranderd als de te printen tekst te breed is voor standaard oriëntatie van de printer. Ander wordt de standaard oriëntatie gebruikt.
Versie 24.2 build 1
Nieuwe functionaliteiten:
- In de rapportageschermen kan nu een keuze gemaakt worden voor staand of liggend afdrukken.
- Er wordt nu automatisch een melding gegeven als er een update is en deze kan direct gestart worden. Dit wordt ook zichtbaar gemaakt in het Prima-dashboard scherm door middel van een uitroepteken.
- In het “onderhoud gebruikers” scherm kan ingesteld worden wie er toestemming heeft om de update te starten.
- Bij het verwerken van bankafschriften is het nu mogelijk om de batch direct door te verwerken in de boekhouding.
- Er is een tabel bedrijfsgegevens toegevoegd. De gegevens die daar ingevuld worden kunnen op de lay-outs gebruikt worden.
Uiterlijke wijzigingen:
- Het algemene keuzescherm is iets ruimer opgezet zodat dit iets leesbaarder is.
Overige:
- Een aantal bugfixes en kleine aanpassingen.
Versie 24.1 build 1
Nieuwe functionaliteiten:
- In Order-, Offerte- en Importscherm kan nu bij artikelen gezocht worden op “eerder geleverde artikelen”
- In gegevens schermen (Relatie, artikelen) staan nu knoppen om direct naar de aanvullende gegevens te gaan. De tekst hiervan is vetgedrukt als daar al gegevens aanwezig zijn.
- Online update vraagt (na deze update) niet langer om Administrator inlog.
- Bij dubbelklikken op een kolomkop in het boekings-, order-, offerte-, import-, bestel-, productie- en transportscherm wordt de breedte van de kolom automatisch aangepast naar achtereenvolgens: maximale breedte, minimale breedte en start breedte.
- Mogelijkheid ingebouwd om bij het blokkeren van een bedrijf andere gebruikers een melding te geven of na een bepaalde tijd prima-sessies te sluiten.
- In gebruikersbeheer kunnen nu bij “administraties” meerdere administratienummers ingegeven worden.
- Koppeling naar ontvangst goederen toegevoegd aan verwijzingen menu in Inkoopfacturen afstemmen scherm.
- Bij In/uit kas (kassa module) is omschrijving nu verplicht. Daar is in de “Uit/in kas soorten” tabel een extra veld “Standaard tekst gemaakt”.
Uiterlijke wijzigingen:
- Alle schermen nu aangepast aan de nieuwe look en feel.
- Lay-out editor:
– Knoppen in de balk toegevoegd om lay-outs direct te kunnen laden, opslaan of wissen.
– Een knop bij de kleuren toegevoegd, waarmee afwijkende kleuren gekozen kunnen worden.
– Standaard velden (Datum/tijd/pagina e.d.) staan nu bovenaan in de veldlijst.
– Velden kunnen nu vanuit de veldlijst op het papier gesleept worden. (Met rechter muisknop voor omschrijving)
– Instellingen scherm opgesplitst in formule en instellingen scherm.
– Printerkeuze verplaats naar hoofdscherm.