Versie 25.1 build 4
- Het is nu ook mogelijk om in de rapport lay-out een CC, BCC, Reply-to en template mee te geven.
- Data voor 1-1-1900 werden in het zoekscherm als 00-00-0000 weergegeven.
- Het verwerken van een afschrift was heel traag bij veel relaties zonder banknummer.
- Hulp op afstand was niet altijd voor iedereen beschikbaar.
- Diverse kleine bugfixes.
Versie 25.1 build 3
- Bij meer dan 12 extra velden in de offerte verscheen er een foutmelding.
- Lege orders bleven staan als er alleen maar een afleverdatum gevuld was.
- Sortering in het betaling scherm aangepast aan manier van verwerken credit-facturen.
Versie 25.1 build 2
- De sortering in het zoekscherm ging in sommige gevallen niet goed.
Versie 25.1
Nieuwe functionaliteiten:
- In het zoekscherm kunnen nu de kolommen verplaats, aangepast of onzichtbaar gemaakt worden.
- In het zoekscherm kan nu op meerdere velden tegelijk gezocht en gesorteerd worden.
- Er is nu een instelling in het dagboekenscherm waardoor batches direct na aanmaken automatisch doorverwerkt kunnen worden.
- Camt(.053) en Rabobank-csv bestanden worden nu ook ondersteund bij het inlezen van afschriften.
- Bij inlezen bankafschriften wordt nu ook gekeken naar de end-to-end-id, waardoor eigen betalingen beter te koppelen zijn.
- Openstaande facturen knop en schermpje in order/offerte scherm is aangepast. Er verschijnt een * op de knop als er verlopen facturen zijn en er is nu ook een mogelijkheid om alle facturen te zien en om direct de factuur pdf te openen.
- Vanuit het orderscherm kan nu direct een klant-specifieke bestelling aangemaakt of geopend worden.
- Vanuit het bestel- en productiescherm kan nu direct een bijbehorende verkooporder geopend worden.
- Vanuit het bestel- en productiescherm kan nu direct het ontvangstscherm voor deze bestelling/productie-opdracht worden geopend.
- In ontvangstschermen kun je nu direct de bijbehorende verkooporder openen door op het ordernummer te klikken.
- In het schermpje “Uw facturen/pakbon zijn/is doorverwerkt” krijgt u nu de mogelijkheid “Dit bericht niet meer weergeven”
Uiterlijke wijzigingen:
- Het zoekscherm is anders opgezet. En er wordt een ander lettertype gebruikt.
- In de gegevens schermen wordt de volgorde van de knoppen voor aanvullende tabellen nu bepaald door hoe vaak deze gekozen zijn. Meest gebruikte komen vooraan te staan.
Overige:
- Een aantal bugfixes en kleine aanpassingen.
Versie 24.2
Nieuwe functionaliteiten:
- In de rapportageschermen kan nu een keuze gemaakt worden voor staand of liggend afdrukken.
- Er wordt nu automatisch een melding gegeven als er een update is en deze kan direct gestart worden. Dit wordt ook zichtbaar gemaakt in het Prima-dashboard scherm door middel van een uitroepteken.
- In het “onderhoud gebruikers” scherm kan ingesteld worden wie er toestemming heeft om de update te starten.
- Bij het verwerken van bankafschriften is het nu mogelijk om de batch direct door te verwerken in de boekhouding.
- Er is een tabel bedrijfsgegevens toegevoegd. De gegevens die daar ingevuld worden kunnen op de lay-outs gebruikt worden.
Uiterlijke wijzigingen:
- Het algemene keuzescherm is iets ruimer opgezet zodat dit iets leesbaarder is.
Overige:
- Een aantal bugfixes en kleine aanpassingen.
Versie 24.1
Nieuwe functionaliteiten:
- In Order-, Offerte- en Importscherm kan nu bij artikelen gezocht worden op “eerder geleverde artikelen”
- In gegevens schermen (Relatie, artikelen) staan nu knoppen om direct naar de aanvullende gegevens te gaan. De tekst hiervan is vetgedrukt als daar al gegevens aanwezig zijn.
- Online update vraagt (na deze update) niet langer om Administrator inlog.
- Bij dubbelklikken op een kolomkop in het boekings-, order-, offerte-, import-, bestel-, productie- en transportscherm wordt de breedte van de kolom automatisch aangepast naar achtereenvolgens: maximale breedte, minimale breedte en start breedte.
- Mogelijkheid ingebouwd om bij het blokkeren van een bedrijf andere gebruikers een melding te geven of na een bepaalde tijd prima-sessies te sluiten.
- In gebruikersbeheer kunnen nu bij “administraties” meerdere administratienummers ingegeven worden.
- Koppeling naar ontvangst goederen toegevoegd aan verwijzingen menu in Inkoopfacturen afstemmen scherm.
- Bij In/uit kas (kassa module) is omschrijving nu verplicht. Daar is in de “Uit/in kas soorten” tabel een extra veld “Standaard tekst gemaakt”.
Uiterlijke wijzigingen:
- Alle schermen nu aangepast aan de nieuwe look en feel.
- Lay-out editor:
– Knoppen in de balk toegevoegd om lay-outs direct te kunnen laden, opslaan of wissen.
– Een knop bij de kleuren toegevoegd, waarmee afwijkende kleuren gekozen kunnen worden.
– Standaard velden (Datum/tijd/pagina e.d.) staan nu bovenaan in de veldlijst.
– Velden kunnen nu vanuit de veldlijst op het papier gesleept worden. (Met rechter muisknop voor omschrijving)
– Instellingen scherm opgesplitst in formule en instellingen scherm.
– Printerkeuze verplaats naar hoofdscherm.